Thursday 23 May 2019

JUADAH IFTAR HARI SELASA

Menu iftar hari  Selas
Pic by mak aku yang gelap bagai Gerhana Matahari..
Tapi layan jer.....


Ika  Dory Goreng Tepung

Rasa dia macam Fish & Chips la
Tapi xde chips
So..rasa fish jer
Hahaha


Tapi siyes sedap
Semua ratah jer
Bukan makan ngan nasi pun


Sebab untum nasi mak aku dah masak SUP CENDAWAN SHIMEJI HITAM...kat sini


Pastu dah ada SAMBAL TERUNG & SARDIN ...kat sini...

Puding Kastad Berkuah
Mak aku cakap mak Ismail kasi..
Banyak ...
Sedap lak tu makan sejuk- sejuk


Kakak balik kerja kakak kata kakak singgah Bazar Ramadhan
Kakak veli Akok..
Kakok beli Akok
Hahaha...dekat- dekat jer bunyi nyo..!


Kakak beli Samosa
Puasa ni dah hampir setiap hari lak kakak beli Samosa ni
Alaaa....Samosa yang ada bau aBangla tu
Heeeee....aku memang x selera sebb bau tu
Mak amu ngan kakak yg suka sangat


Air Mangga Sunquick jer
Hari Selasa semua ada iftar sama2
Abang..kakak...aku & mak aku
3 gelas biasa tu aku abang & kakak
Big Glass tu untuk Big Boss..
Hahaha...
Ok..bye

No comments:

Post a Comment