Tuesday 4 July 2017

HAPPY BIRTHDAY MY LOVELY MOM

Happy Birthday To My Lovely Mom...
We all love you so..so..so much..!!!
Muah3..
Aku Sayang mak aku..
Mak aku yang bela kitorang semua..
Mak aku yang sediakan semua untuk kitorang..
Mak aku yang berikan segalanya untuk kitorang..


Sebenarnya....
Aku ngan abang pakat senyap- senyap untuk beli kek ni...
Aku share duit ngan abang untuk beli kek ni..
Sebab kalau mak aku tau awal- awal kompom mak aku x bagi beli..
Petang hari Sabtu abang kuar beli kek...
Walaupun awal sehari...
Abang ajak potong malam Ahad tu
Abang cakap sebab pastu kakak dah nak balik kolej..
Abang yang deside White Chocolate Macadamia Cake ni sebab tau mak aku suka white chocolate..


Malam tu juga abang offer untuk masak dinner..
Abangmasak Fettucini Carbonara...favourite mak aku tu..
Masa mak aku tengah mandi & solat maghrib abang cepat- cepat masak...


Inilah RATU HATIKU...
RATU HATI KAMI....
Sebenarnya banyak pic aku & abang snap...
Tapi Lembaga Penapis x benarkan siar..
Hahaha...
Mak aku xdenya nak bagi...
Ni pun...Kena crop
Semoga Allah melimpahkan rezeki yang melimpah lagi berkat...merahmati mak aku dan juga kita semua..
Amiiinnnnn

8 comments:

  1. selamat hari lahir buat mak cella...bertuah dia punya anak2 yang baik macam cella adik beradik..semoga Allah rahmati keluarga awak..dan beri kesihatan yang berpanjangan pada mak awak..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...slmt ulang tahun kelahiran mak dik cella,semoga sentiasa sabar,tabah,kuat disamping anak2 tercinta...
    sweetnyerr....surprise dari anak2....

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...slmt ulang tahun kelahiran mak dik cella,semoga sentiasa sabar,tabah,kuat disamping anak2 tercinta...
    sweetnyerr....surprise dari anak2....

    ReplyDelete
  4. Hi akak happy birthday. Semoga bahagia di dunia dan akhirat!

    ReplyDelete
  5. TQ aunty Ogy..aunty Mas...Sis Dalim..
    Mendoakan yang baik- baik untuk my family..
    Moga kita semua dirahmati..Amiiinnn

    ReplyDelete
  6. Ops...
    Lupa nak wish SELAMAT HARI HARI RAYA UNTUK SEMUA ..maaf Zahir dan Batin...

    ReplyDelete