Saturday 21 March 2020

AGAR-AGAR SAIRAP KUAH SUSU - MENU RECYCLE- PERINTAH KAWALAN PERGERAKAN DAY 4

Takutnya...
Wabak corona virus makin meningkat
Perintah Kawalan Pergerakan dah masuk hari ke-4
Aku memang x keluar rumah
Last keluar adalah hari Isnin 16 Mac
Khamis & Jumaat aku puasa
Dessert untuk iftar hari Jumaat
Hari Khamis nyer dessert iftar mak aku masak AGAR-AGAR SELASIH... kat sini
Sebab masih ada lebihan agar-agar selasih tu dalam peti ais
Maka iftar hari Jumaat
Just recycle agar-agar tu

Agar-agar Selasih yang sejuk
Dipotong & dipecah-pecahkan
Siram dengan susu sejuk
Ni guna Susu Full Cream
Kalau guna susu cair lagi sedap sebab lagi lemak
Aku rasa lemak susu
Plain full cream milk...
Mmmm... Heavent

Mak aku pun puasa juga
Mak aku suka manis
So, dalam kuah susu tu tambah sikit susu pekat untuk rasa lemak manis
Kakak & abang x makan pun
Walaupun kakak & abang x puasa pun
Tapi agar-agar selasih dalam peti ais xde sesa usik
Sebab tu masih ada baki & dapat buat agar-agar kuah susu ni
Brrrrrr......الحمدالله

No comments:

Post a Comment