Tuesday 17 March 2020

MAKAN 3 KENDURI @ KL


Cerita hari Ahad semalam.
Ingatkan kendui sebab weekend
Rupanya dah start cuti sekolah ek...
Heeee... Ketinggalan dah sejak dah habis sekolah..
Heee
Weekend pagi mak aku kata nak gi 3 kenduri
Semua nak ikut kecuali abang
Sejak kakak dah ada lesen kereta abang dah xnak joint dah..
Abang banyak ngan motor
Kitorang banyak gerak aktiviti pompuan-pompuan jer..


 Kenduri pertama start pukul 11 pagi@ Pusat Belia Antarabangsa, KL
Pukul 11.30 kigorang dah sampai
Cantik pelaminnya merah

 Aku memang lum makan
Walaypun nak aku dah masak breakfast Cucur Kembong Cicah Kari
Kakak ngan mak aku amikkan nasi untuk aku
Selalu kalau gi kenduri ngan mak aku, aku akan amikkan untuk mak aku
Ni kakak ikut..
Kakak memang suka gi kenduri d kakak la amikkan makanan


Tengah makan dengar suara orang panggil. "Suhaila..."
Haaaa... Rupanya cikgu Kaunseling sekolah aku..
Cikgu Salwa... Terjumpa kat kenduri la plak..
Hahahahaha...
Actually... Cikgu Salwa juga cikgu ngajar kakak masa kakak sekolah dulu
Kira mini reunion ngan cikgu salwa la
Tapiii... Nampak x muka kakak fake.. 🤣🤣🤣🤣🤣
Hahahahha

Ok sambunv makan
Mak.aku pesan jangan makan sampai. Kenyang sebab pasni ada 2 lg kenduri

Kambing Grill
Antra side dish yang ada selain kuih muih, tapai bagai
Tapi Kamning Grill ni...
Siapa yang mampu menolaknya???
Hahahaha... Makan ngan mak aku jer
Sebab kakak x makan kambing

Gudies Kenduri 1
Jom verak plak ke Kenduri 2
Mak aku cakapmkat Sentul

Terer lak kakak drive...
20 minit dah sampai Dewan Komuniti Sent Perdana...

Cantik pelaminnya
Tema Kesultanan Melayu Melaka

Dapat meja dekat pelamin lak
Masa ni pukul 1 lebih ar..
Mak pengantin cakap lepas azan zohor nanti pengantin akan bersanding

Lepas je azan zohor
Pengantin berarak masuk dewan

Snap lic dari jauh jer

Kakak yang tolong snap pic

Pengantin ni Kak Asma.
Dulu Kak Asma ni sama kerja ngan mak aku..
Dulu masa sekolah rendah aku selalu ikut mak aku buat kerja part time kat Kelana Jaya
Masa tumak aku buat 2 kerja nak cari duit lebih..
Setiap petang sampai malam mak aku buat kerja part time..
Aku selalu ikut mak aku
Abang ngan kakak pun kenal kak Asma.
Kenduri ni pun kak Asma invite by FB kakak


Guddies  Kenduri 2


Sukanya aku.. Kakak & abang dengan kek Coklat ni
Sedap sangat

Gudies Kenduri 3
Haaa..kenduri 3 aku x follow
Mak aku ngan kakak jer gi
Kakak hantar aku balik
Drop aku bawah bumbung tu & kakak gi Kenduri 3 ni ngan mak aku
Guddies Kenduri 3 ni cantik..
Isinya Pulut Kuning, Kekacang & Surah Yassin
Actually ni kenduri kesyukuran kat rumah ex classmate aku masa sskolah rendah. Syasha..
Syasha dapat offer study medic kat Russia
Mak aku cakap.. Mak Syasha bgtau..
Syasha akan fly 20 Mac ni ke Russia
Aku memang nak gi jumpa Syasha tapi aku tengah sakit perutttt
Hahahhaa.. Kena balik..
Just kirim salam & wish
Nanti aku wish la lagi by whatsApp sebelum Syasha fly..
Congrats Syasha!
Doakan aku j



No comments:

Post a Comment