Wednesday 11 January 2017

CHICKEN SLICE SANDWICH...BEKAL KE SEKOLAH

Chicken Slice Sandwich ..
Bekal aku ngan mak aku hari Isnin..


Just guna Chicken Slice ni..
Sempoi..
But....I LIKEEEEE...!!!!

KAKAK DAH SELALU BAWA BEKAL NI....MACAM KAT SINI...

CHICKRN SLICE SANDWICH- Untuk 1 bekal
3 keping roti
2 chicken slice
2 helai daun salad
1 sudu teh butter/marjerin
2 sudu mayonis

1. Sapu butter pada setiap roti...
   - 2 roti disapu pada 1 permukaan roti...
   - 1 lagi roti sapu butter  pada kedua-dua belahnya
2. Chicken Slice direndam air panas dan lap kering
3. Cara buat Sandwich  3 lapis:
    - Roti yang sapu butter 1 permukaan sahaja
    - Salad,mayonis dan  1 slice chicken
    - Roti yang disapu butter kedua-dua belah
    - Salad,mayonis dan  1 slice chicken
   -  Roti yang sapu butter 1 permukaan sahaja

  BOLEH TENGOK  KAT SINI...


Bekal aku ngan mak aku jer
Sebab hari Isnin kan abang ngan kakak nyer bekal Nasi lauk Ayam Masak Cabai
Aku x bawa bekal nasi tu..
Just bawa bekal Sandwich ni
Mak aku pun sama bawa bekal sndwich jer..

No comments:

Post a Comment