Saturday 21 January 2017

PUTUS SUDAH.......

Dah putus...!!!
Apa yang putussss..???
Tuuuu...tali beg...
Beg kesayangan aku tuh..!
Baru pakai x sampai sebulan..
Hwaaaa....
Sedis tau....

Aku suka beg hijau tu sebab matching ngan beg bekal aku...
Cikgu Samihah pun cakap beg aku cantik..
Cikgu siap tanya beg bekal tu satu set ngan beg sekolah ker,beli kat mana?
Tapi beg tu bukan lain- lain sebenarnya..
Beg sekolah tu mak aku beli sama ngan tudung sekolah hari tu..
Beg bekal tu...kakak dapat free give kat Watson ke Guardian ntah kat Subang Jaya sebab beli barang lebih seratus..


Beg ni bukan putus sebenarnya..
Tapi klip hitam penyambung tu yang patah...
Masa kelam kabut kat Kem Pengawas semalam tu tersangkut..
Aku tarik juga..terus patah....
Aduhhhhh....!!!
Nyesal giler aku..
Huhuhu....
Sib baik masa tunjuk kat mak aku semalam mak aku x marah..
Kalau kena marah memang aku nangisss arrr..!
Dah la sedih beg putus,kena marah lagi...
Hai la beg...naper lah kau putus..??
Mungkin tiada jodoh kiter..
Hahahaha...

Nampaknya,aku kena lah kembali kepada ex bag ni...
Hehehe ...
Terpaksa lah setia kepada Body Glove ni ....
Body Glove ni memang tahan lasak,tapi lecehnya x banyak compartment...
Rupa dia pun sepesennnn jer..
Tapi dah itu jew yang setia padaku..
Bak kata Micheal Ang..REDHO jer lah!!!


2 comments:

  1. Boleh lg guna tu.. jahit permenant terus.. syg la baru pakai kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamaks...
      naper la kiter x terfikir nak hantar kedai jahit untuk jahit permenant tu..
      Aduhhh...dah buang sebelum puasa hari tu..huhuhu...

      Apapaun TQ sis....
      Sy dh cuba melawat blog sis
      Naper x teruskan blogging...
      jom la teruskan...
      @ ada blog lain...

      Delete