Sunday 22 January 2017

SECRET RECIPE PROMOTION..

Kek...kek...kek.....
Hehehe...
Aku bukan jual kek pun..
Buat kek pun takat Butter Cake & Banana Cake & Simple Chocolate Cake boleh la..
Lain-lain belum bran..!!!!
Heeeee ...

 Malam tadi masa abang balik kerja..
Abang ada belikan 3 slices Secret Recipe
Macadamia White Chocolate..
Oreo Cheese...
Durian Cheese...
Malam tadi sebab dah mengantuk,abang simpan dalam peti ais jer.
Pagi ni baru aku makan..
Macadamia tu favourite mak aku..
Aku pun suka..
Bukan takat kek..
Kacang macadamia pun dah cukup buat mak aku lupa diri..
Dahsat kan..hihihi...


Ni plak dua2 cheese...
Huh...


 Rasa Oreo Cheese...
Mmmm....sedapnyerrrrr...


Durian..!!!!
Durian Cheese....
Adoyaiiiii...
Kenapa lah sedap sangatttttt...

Sebenarnya abang suruh aku pilih flavour untuk birthday cake ..
Ops...abang ingat la my birthday aku minggu depan..lagi 3 hari jer pun
Ni kira Pre Birthday laa . .
Hahaha....Lahhhh Sangattttt  .!!!
Abang cakap yang ni abang beli sebab Secret Recipe tengah wat promosi kot..
Buy any two...
Get One Free ...
Abang suruh pilih antara 3 flavour tu..
Minggu depan abang ngan kakak nk share beli kek untuk akuuuu..
Yesssss .!!!!
I choose....
DURIAN CHEESE..!!!!!


No comments:

Post a Comment