Tuesday 24 January 2017

HAPPY BIRTHDAY TO MYSELF

24 Januari....2017..
Syukur alhamdulillah
Kerana Alllah masih memberi peluang aku bernafas lagi untuk tahun yang ke -15
15 tahun yang lalu pada tarikh ini...
Aku dilahirkan di Pusat Bersalin.....KL
Hahaha tempat tu sekarang dah jadi Pusat Optical dah...

Bangun jer pagi tadi,masa nak amik baju sekolah kat hanger tu..nampak ada kertas terselit kat leher baju...
(ni aku dah letakkan semula untuk amik gambar...kiranya lakonan semula ar...hehehe)

Bila aku amik & baca...
Waaaaa....
Terus aku lari gi buka peti ais...
Nyum3


Tq abangggg...muah3..!!!
Walaupun just slice cake...
Tapi 2 hari lepas ababg dah beli 3 slice cake dah untuk pre birthday...hahaha
Secret Recipiiiii...!
Mesti abang beli malam tadi.
Sebab malam tadi aku tidur awal..
Abang belum balik aku dah hanyutt..
Romantik juga abang aku ni..
Patut la ramai aweks..
Hihihihi...

Pastu kakak plaks surprize untuk aku..
Whole Red Valvet...
Secret Recipi lagiiiii..
Mmm....SR tu juga yang untunggg..
Rupanya kakak x tahu yang abang dah belikan kek untuk aku...!!!


Pizzaaaaaaa . ....
Owh...TQ abangggg...Kakakkkk...
Sayang juga dorang kat adik mereka yang comel ni....heeee
Alhamdulillah...
Syukur kepada Allah..
Subhanallah....
Alhamdulillah...
AllahuAkbar..!!!!
Segala puji bagi Allah...
Limpahkanlah rezeki dan rahmat mu kepada keluargaku...
Amiiinnnn...!!!!

6 comments:

  1. Selamat ulangtahun kelahiran dik cella.semoga bertambah maju dlm pelajaran,moga menjadi kebanggan keluarga,jadi anak yg solehah,selamat dunia akhirat..aminnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amiiinnn...
      in sha Allah ...
      YQ doakan yang baik- baik untuk kiter...Semoga aunty juga dirahmati Allah

      Delete
  2. hepy birthday Cella yang cute ;)
    akak doakan cella berjaya dlm apa jua bidang yg diceburi ... dan yang penting rajin update blog tau !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ akak..
      Hihihi..seronoknya ada orang cakap kiter cute..terperasaan tau..
      Doakan say rajin ..hahaha

      Delete
  3. Happy birthday!! Semoga panjang umur, murah rezeki :)..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amiiinnn....
      semoga SN juga dilimpahi rahmat olehNya

      Delete