Wednesday 25 January 2017

TERASA DIRIKU DIHARHAGAI....


Tak habis lagi citer my birthday..
Kalau orang Iggeris lagi lar..
15th Birthday disambut khas dengan majlis......
Cemaner aku tahu..?
Haaa..sebab aku ngan kakak memang suker giler dengan  rancangan tu..
Yer la..pompuan khannnn....



Mestilah kuat berangan nak jadi macam princes..
Lagi berangan ...falling love ngan Putera Katak..hahaha...


 Walaupun aku jyst celebrate kat umah ngan mak aku,abang & kakak jer..
Tapi rasa bahahiaaa sangat..
Hahaha..tu ayat bff aku tu..Bahagiaaaa..!!!
Abang,kakak...yang sanggup sanggup korban duit gaji pertama dorang untuk beli kek & pizza..
Mak aku cakap..buat pertama kali mak aku xyah kuat bajet beli kek...
TQ my belove mom..abang..kakak..


TQ my friends...
Tetiba aku jadi perhatian kat sekolah..
Bukan sebab dapat Straight A's
Bukan juga sebab aku menang pidato..
Tapi sebab bawa 1 beg penuh hadiah dari kawsn-kawan...
Bukan la banyak sangat pun..
Klu dak skolah rendah orang x heran kot...
Ni skolah menengah do..!!
Kelas Abad 21..
Usung teddy bagai kehulu kehilir...
Segan juga...
Tapi dah gift dari kawan-kawan ..opkis aku sukaaaa...!!!
Apapun I'm very apprecite..!!



Hadiah paling kontraversi...!!
Dalam group w/Aps Class..bertalu- talu dorang tanya siapa yang bagi Pikacu ni...
Ye la bagi kat sekolah..x wrap..memang semua nampak ar...warna shocking yellow plaks..
Hmmmm...hanya BFF akj jer yang tau siapa yang bagi..heee

TQ Farah....
Cantik baju ni..
Memang saiz aku...
Bila plak Farah ukur badan aku..
Hihihi..



Muah..muah..muah Nad..
Tu bukan Bunga Ros..
Tapi tudung yang dilipat macam ros
Dalam kotak tapi aku dah buka..
Juga Chocolate Hershy's
Dari Nadhirah...


Daim Chocolate...
Special from Mirul...
Mmmmm.....xde per..
Mmmm....Macih Amirul...
Sowi yer Mirul mak aku ngan abang aku yang suka ni...
Hihihi...buat baik skit ngan abang aku tu...heee



Bukan lemang....
Tapi shawl....
Dari Auni...
Warna maroon..
I likeeee..!!!
Tocey Auni..




From Rozai..
Chocolate Brownie...
Homemade...
Moist..cedap..cedap..
Malu I...
Rozai ni lelaki ...
Pandai masak..


Brownies Kedut..
Masakan Umi Amirah..
Umi memang pandai masak...
Spaghetti..Kek...
My BFF dari sekolah rendah..
Sowi Umi...
Dalam keter lagi mak aku dah makan masa amik aku semalammm..
Mak aku cakap Sedap Sangatttttttt  ..


Kinder Bueno..
Dari...R....


Ferrero Rocher..
Dari Senior form 5..
Mmmmmm....
TQ

Classmate & kawan- kawan aku x tau pun blog ni...Hanya BFF aku yang tau..
Tapi dorang semua wish & komen kat IG aku..
Aku da buat story pasal hadiah ni kat IG aku..
Kat Group W/ Aps pun x meriah tul dari tengah malam sampai hari ni..
Dah macam raya...
Apapun....aku sangat menghargai kawan - kawanku .
Yang wish...
Yang gift...
Yang mendoakan aku sama ada aku tau atau yang doakan baik- baik untuk aku..
Yang mendoakan aku dalam diam..
Terasa aku dihargai...
Alhamdulillah...
Semoga Allah merahmati kita semua..
Huhuhu..Tetiba aku rasa nak nangisss




3 comments:

  1. Waaah...banyak nya present kengkawan bagi..ha..ha..x tido malam dik cella...baju pun cantik,manisan banyak..kasi la aunty cikit..apa pun aunty doakan cella sentiasa disayangi dan sirahmati ALLAH sentiasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...
      Achik kiter cakap ada kawan yang suka kita juga rezeki namanya...
      Aunty datang la sini..ada lagi chocolate tu .hehehe..tq doa yang baik

      Delete