Monday 7 October 2019

UBI REBUS CICAH SAMBAL BILIS vs KOPI O

 Ubi Rebus Cicah Sambal Bilis vs Kopi O
Haaaa... Panjang titlenyaaa


 Ceritanya petang tadi hujan lebat
Ni dah renyai-renyai sebab dah mak maghrib
Masa hujan tengah lebat tu baru sampai Hero ngan mak aku nak beli baang dapur

 Mak aku cakap kalau hujan makan Ubi Debus sedap la


 Tapi ni mak aku yang makan banyak
Aku makan seketul jer ubi rebus
Sebab masa kat Hero dah beli 2 biji mini burger.

 Ni ubi kayu mak aku beli
Mak aku cakap ubi kecik ni biasanya ubi muda
Kalau ubi muda lebih empuk
Tapi maknaku beli 3 ketul ni jer
Saiz dia memang kecik..
Besar sikit jer dari ibu jari kaki
Hahahha... Banding ngan kaki lak tu..
Heeeee

 Memang gebu
Memang empuk
Memang sedap
Sayangnya aku dah kenyang makan burger


 Sambal Bilis ni dah memang mak aku masak semalam
Ni baki Sambal tu mak aku cakap nak panaskan makan ngan Ubi Rebus


 Memang sedap baq hang
Tapi aku dah kenyang


Masih ada baki ubi rebus dalam perium
Ok.. Tu jer...
Cow lu ar....

5 comments:

  1. Ish tak cover langsung..

    "Tapi ni mak aku yang makan banyak
    Aku makan seketul jer ubi rebus "
    Mak kena potong Markah...🤔


    "Cow lu ar... .." Tu APA benda?


    ReplyDelete
    Replies
    1. 😁😁😁Naper nak potong markah lak.. Kasi la extra mark..
      Hehehehe
      Cow lu ar... Chow dulu la.. 🤭🤭🤭

      Delete
  2. Mak kena potong markah awak la..tak cover line.. haha

    La ingat cow Tu lombu ..

    🤣🤣🤣

    ReplyDelete
  3. Ingat maksud lombu Lu are....marah je bunyi...
    Hahaha

    ReplyDelete