Saturday 5 October 2019

MAKAN NASI LEMAK BUNGKUS JER

Nasi Lemak Bungkus jer petang ni
Kira dinner la kan...
Kikikiki


Ni mak aku nyer
Nasi Lemak Bungkus ni sambal dia sikit jer
Ni mak aku tambah SAMBAL BILIS BELIMBING BULUH....semalam nyer


Untuk aku mak aku masakkan Telur Mata
Aku memang suka Telur Mata Berkelip-kelips..
Heee... mean telur mata yang goyang la..
Ada orang panggil telur dangdut
Hahahaha...kalau dangdut-dangdut ni biasanya dari indon..
Dangdut kat terkenal kat indon


Mak aku cakap Nasi Lemak Bungkus ni kirim kat chik Yati belikan..
Sebab nasi lemak ni sedap..
Tapi biasanya orang yang jual nasinlemak ni buka waktu petang jer
So jarang dapat beli kecuali kirim kat chik Yati @ chik Ruby tolong belikan...


Ni baki 2 bungkus simpan untuk abang

3 comments:

  1. Uncle paling suk nasi lemak bungkus macam ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa... Boleh gang..
      Kiter pun lebih suka nasi lemak bungkus...
      Bukan sahaja sedap
      Tapi yamg paling best TAKYAH BASUH PINGGAN🤣🤣🤣🤣

      Delete
  2. Lama tak makan nasi lemak....hehe

    ReplyDelete