Sunday 28 October 2018

TAKOYAKI vs CHOCOLATE CHEESE CAKE

Hari Rabu craving nk makan kek..
Beli Marble cake kat Speedmart jer
Mak aku cakap makan jer dulu kek tu
Nanti mak aku cakap dah order Kek Ciklat Cheese
Hari Jumaat mak aku bawa balik.....

Takoyaki....
Mak aku bawa balik 1 pack Takoyaki
Ada 15 pcs..
Aku tinggalkan abang 3 pcs jer..
Hehehe...aku tolong makan bahagian kakak sekali...
Kikikiki....



Memang aku hadap giler..
Mana pernah dapat makan Takoyaki banyak macam ni..
Selalu kalau beli mat Pasar Malam ke...
4 pcs =RM5
Berjimat nak gigit sebab 4 pcs jer..
Hahaha...
Ni sampai 15 pcs .
Memang aku makan puas2 la..
Abang dah gi kerja....
Abang tak perasan tu ada Takoyaki
Mm..kakak pun xde..
Mak aku lak cakap xnak..
Mak aku cakap x lalu..
Hahaha....alhamdulillah

Mak aku cakap order kat kawan..
Asalnya mak aku cakap beli sebab  teringin nak rasa
Pastu mak aku cakap x lalu plak..
Mak aku hanya kutip bonito flakes kata atas tu jer..
Aku x tahu naper mak aku x lalu

 Mak aku juga baaa balik 2 bekas Kek Ciklat Cheese ni
1 mak aku suruh abang bawa makan ramai2 kat tempat kerja..
1 tinggalkan kat rumah untuk makan


Hahaha...nampak kat tepi bekasnya macam cheese tu meleleh2 .
Bila potong...hahaha....
Nipis giler..
Mak aku  cakap padan la ngan harga dia..
Heeee....bukan kerana harga
Tapi ...heeeee....
Pun mak aku xnak makan jugak...
Mmmmm....pelik..
Jarang mak aku xnak makan..




5 comments:

  1. salam

    cheese cake kegilaan orang msia.. apart cheesy stuffs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betull...semua nak cheese...dessert..deep sauce..lauk pun letak cheese..butter chiken yg sis nor x suka tu..hahahaha

      Delete
  2. salam.. lama lama perangai pun cheesy je... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann....cheesy..lazy...sbb banyak lemak..haa3

      Delete
  3. tahu pun.. very cheesy character...

    ReplyDelete