Saturday, 20 July 2013

ROTI PITA MACAM KEBAB...SAHUR KE-11

Masa kakak kejut aku pukul 5 lebih pagi tadi..aku rasa macam tak best sangat...sbb hari ni Sabtu tapi kena skolah ganti...........tapi xkan x nak bangn sahur plak...bangun la jugak....
Hmmm mesti kena makan nasi semalam sbb semua orang x makan nasi masa berbuka...kan semua makan meehon je....nasik tu xde saper pun makan...hmmmm..x nak la si pagi2 niiiiii...



Haa..sib baik mak aku masak kebab ni...





Ni mesti roti arab sama macam mak aku guna buat pizza sahur hari Jumaat tu...aku tau sbb dalam paket tu ada 6 keping roti arab..mak aku baru guna satu...Roti tu mak aku potong 2..kan aku dah citer dalam citer pizza  sahur 10 tu, roti ni juga dipanggil roti poket..Mak aku potong jew,memang poket dia jadi sendiri tegah2 tu..Isi kebab ni mak aku guna burger ayam...picit mayonis sikit & bubuh salad..Aku xnak sos cili sbb takut sakit perut...kakak aku xnak kebab & dia nak makan meehon baki berbuka smalam..aku ngan mak aku je mkn kebab...






TAPI...haaa...hari ni mak aku dh x buat air teh 0 dah...dia dh buat air milo panas plak...Hahahahaha,agaknya mak aku dh tau kot aku nak milo plak...aku ngan kakak je air milo..
mak aku?......hah  tetap ngn teh 0 panas dia..............

No comments:

Post a comment