Saturday, 13 July 2013

RINDU ABANG AKU....

Hmm hari ni dh hari ke-4 puasa..Sabtu..cuti..tapi sabtu depan skolah ganti..huhuhu,x suker...bulan posa xbest la nk skolah ganti...Hmmm.xnak gi skolah boleh x..?..Hmmm kalau abang ada mst abg xnak gi skolah skolah gak bila kna ganti hari Sabtu...aku bleh la dok umah sbb ada abang...Tapiiiii.....abang ada 450 km dari umah...huhuhu...dia kt Kedah...

Mak aku kata dia pun ingat kat abang,tapi xpe nanti 23 haribulan ni abang akan balik sbb ada appoiment HUKM ..Nanti boleh la aku ajak abang gi Bazar Ramadhan...Nk ajak abang ronda2 lah sbb abang dh ada lesen moto & keta...Dulu dia blm ada lesen..Pegh,kalau ada moto mesti best..boleh gi bazar naik moto...hahah,pada hal kalau gi jalan kaki lagi cepat sampai sbb bazar ramadhan tu dekat je...kalau xde terlindung,tengok dari rumah pun nampak..hehehe

Dulu kalau puasa abang selalu minta mak aku masak macam2 sbb dia suka makan...Lauk pun asyik ayam je sbb abang aku xmakan ikan,kecuali ikan talapia bakar & ikan pari je...Skarang..huhuhu..xde sapa nak ajak aku gaduh(bukan gaduh tumbuk ke sepak ke tu..) gaduh main2 je..hee..Pernah skali tu skolah abang ada buat buke puasa kat sekolah...Aku cakap la ..bestnya abang xder...Skali,masa buke puasa ngan mak & kakak je baru aku rasa xbestnya abang xde...Selalu abang yang tuangkan air dalam gelas aku,ambikkan nasi...rebut lauk ayam ngan aku & lumba siapa sudah makan dulu sbb xnak kemas....Tapi bila xde abang kena tuang air sendiri...makan senyap je & yang paling penting ayam goreng aku yang x habis..xde sapa yang nak....waaaaaaaaa....baru aku tau, abang aku tu sayang adiknya yang comel ni....(abang aku cakap aaaa..)

No comments:

Post a comment