Monday, 15 July 2013

Eeeeiii...GAYATNYER......!!!!


Eiiii...gayatnyer ..apa yang gayat..?..Haaa...ni ha...
Nampak tu....2 orang pekerja tu tgh wat keje kt atas tu...!!
Tak jelas sangat orang tu sbb tinggi & aku amik gambar ni dari dalam keta...masa benti kt traffic light dekat Desa Tun razak. Mak aku kata dorang tgh tukar cable  ke pencawang baru..pencawang asal tu kan yang macam ni..
ni bukan pencawang yang aku ada kat situ..ni amik gambar google..tapi yang dorang tukar tu macam ni la..serabut sikit kan...
Yang baru ni tiang dia gedabak sbatang jew...Hee ...Dorang nampak aku amik gambar dorang sbb aku siap buka tingkap & dongak atas...pastu aku by..by.. kt dorang..tadi dorang kt hujung kan..skarang dh bersandar..tapi memang gayat la aku tgk...mak aku kata tu la kena bersyuku...sbb ada orang yg sanggup buat kerja tu & bersabung nyawa mencari sesuap nasi...huhuhu..tengah sedap mak aku bertazkirah...traffic light merah dh bertukar hijau....So...jalannnnnn





No comments:

Post a comment