Thursday, 25 July 2013

BUAH APA NI ...? SAHUR 16......

Haaaa...pagi tadi mak aku xde masak special la...sbb baki nasi arab semalam ada banyak lagi..(memeng mak akuk masak banyak pun)...maka sahur tadi makan nasi Arab jew....

Tapi sbb aku xselera nak makan nasi...makanya mak kau buatkan goreng cempedak...pun yang nenek kirim bagi abang bawa balik.. nenek kirim 4 biji...hmmm rezeki aku la sbb hari tu aku dh minta nak makan goreng cempedak tapi mak aku xnak beli cempedak sbb nenek aku kata cempedak kat kampung banyak....Hmm memang Allah tu mendengar & tahu yang aku nak sangat makan goreng cempedak tu.. Makanya abang aku la jadi tukang bawa cempedek tu naik bas plak tu....

Mak aku cakap achik ada call bgtau PakCik dh pesan kat abang masa naik bas malam tu.. Sepatutnya buah yang ada bau macam durian,bacang & cempedak x boleh bawa naik bas sbb takut bau mengganggu penumpang ...Tapi Pakcik dh letak beg yang ada buah tu kt perut bas...Pakcik juga pesan kat abang...Kalau buah cempedak tu bau sampai dalam bas & kalau driver bas tu tanya siapa punya....abang jangan mengaku...buat derk jewww....Kalau dia nak buang pun biar jew..jangan mengaku....hahahahahahahahahahahahahaha..memang aku ketawa besar dengar mak aku citer....

Apapun sbb dh ditakdirkan rezeki aku,,,,maka dapat la aku makan goreng cempedak pagi tadi masa sahur...Gambar la plak lupa nak amikkkkk...waaaaaa....xpe..yang penting pueh hati den dapek makan goreng cempodak tu......Mak,abang ngan kakak makan nasi arab tu la....

Heeee lagi satu makan benda ni...........
Haaaa..cube teke...ape bendenyer........?Bukan buah kabung tau....
Heee..ni sebenar buah rambutan yang banyak2 tu.. Mak aku kopek kulit..Hiris isinya & sejukkan dalam peti ais......Hmmm sedap makan sejuk2..manis...& yang penting xyah kopek kulit ..Ngap jew......

No comments:

Post a comment