Tuesday, 9 July 2013

BUAH APA N I.....?

Hmmm..dah seminggu lebih aku x tulis apa2 kt sini....Minggu lepas memang penat giler...Latihan rumah sukan 2x...Tambah lak kakak aku nyer latihan sukan..Sudahnya 4 hari dari Isnin sampai Khamis sampai rumah dah nak maghrib...Malam buat h/work terus tidor....Skolah agama pun aku x gi dh seminggu...Ustazahpun dh malas nk tanya....selalu sangat aku xgi...Adaaaa je...

Haaa...tu..buah apa yek...? Heee.....tengok lagi bawah ni....
Hahahaa....sbenarnya ni hanyalah buah anggur...(grape)....heee.Ni mak aku la punyer keje...Masa tu ada jamuan apa ntah....Dia kena potluck...ala yang bawa makanan sorang sikit tu.. Mak aku balik lambat..x sempat nk masak apa2 untk bawa...so beli je buah anggur ni 3kg..Pastu mak aku hias dgn daun2...Mak aku ckp masa dia gi China ..dia tgk org yang jual buah buat mcm tu..Nampak buah tu cantik & fresh...akhirnya mak aku tertipu sbb bli buah yang lembik..Tapi yg ni bukan mak aku nk tipu...Mak aku kata sajer je...bg kelainan...heeee





No comments:

Post a comment