Saturday, 13 July 2013

IFTARAMADHAN 2

Hari ni dh 4 Ramadhan dah pun..tapi sbb dh 2 hari aku x update...aku belasah je lah banyak2 entry...angin aku bukan kira..Kadang2 rajin..kadang2 malas...Lagipun mouse PC ni buat perangai...nk righklick pun payah..Hmmm geram tau...suruh mak aku beli..belum beli2...

Kan dah kata nk jimat.Hari ke-2 ,mak aku dh cakap awal2 dia nak masak kari...Hmm kan maku tu .kari...Masak kari ikan tenggiri ngan bendi.
Cer tengok tarikh tu..ha tu tarikh hari ke-3 dh puasa. Sbbnya hari ke-2  aku lupa nak amik gambar..Terus makan je..ni kari hari k-2 ada lebih..Mak aku panaskan balik.tu yang ikannya ada seketul je tu..Mak aku kata kari ni kalau yang semalam punya lagi sedap sbb rasa dia dah sebati...Ntah la ..aku makan hari mak aku masak tu je.esok tu aku dh x makan..Selain kari tu,mak aku masak gak ikan rebus & goreng.sambal belacan yang aku suka & ulam(ulam aku x makan).esok tu aku dh x makan..Mak aku je masa sahur dia buat cucur kembung cicah ngan kari tu..Kakak aku makan honeymoon star je ngan susu.


No comments:

Post a comment