Friday 16 November 2018

MASAK AMERICAN BREAKFAST

 American Breakfast...
Cara aku la...
Semalam....x gi sekolah
Sebab cuti bergilir
Mak aku cakap x ssmpat masak
Mak aku cakap masak apa2 untuk breakfast..
Buat untuk abang sekali
Mmm.....aku buatlah American Breakfast..
Ni yang atas ni untuk abang
Yang abang nyer buat la kemas skit..
Sebab nak hantar pic kat mak aku
Nak bagitau aku dah masakkan sarapan untuk abang..
Mak aku cakap LULUS..!!!
Heeeee......



Ni aku nyer
Sememeh skit pun xper
Sebab nak.makan sendiri
Tapi yang ni xyah la hantar pic kat mak aku
Heeee...
Licin abang makan
Aku pun sama...
Brrrrrr....
Alhamdulillah

2 comments:

  1. Salam ... Tu breakfast orang sini pun buat
    Anyway nowadays for health conscious.they all makan porridge cereal.. dgn buah and plain yoghurt..
    Oat campur yoghurt deang buah buah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam..
      Hee...sesekali jer..
      Tapi overnight oat + plain yoghurt sedappp

      Delete