Monday, 13 April 2020

BURGER SORANG 2 BIJI - PERINTAH KAWALAN PERGERAKAN - COVID 19(DAY 27)KO

الحمدالله...
Dapat berpuasa sunat Isnin hingga sampai waktu iftar di hari ke 27 Perintah Kawalan Pergerakan - Covid 19..
Risau jer takut x sempat sampai waktu berbuka sebab tinggal lagi 1 Isnin jer lagi sebelum Ramadhan..
Harap-harap Khamis ni pun sempat la puasa..

Ni iftar aku petang tadi
Burger Daging Ramly

Sorang 2 biji

2 untuk abang
2 untuk kakak
2 untuk aku iftar

Tapi burger jer la
Xde fries
Xde coleslaw..
Hanya burger
& Air Oren sunquick

Selalu beli bun burger kat Hero yang ada sesame on the top..
Ni guna bun yang kosong
Mak aku cakap sebab masa kuar beli bafang dapur x berani nak gi Hero sebab orang terlalu ramai..
Mak aki cakap ni beli kat kedai BMF frozwn food deret Unan Roti John tu..
Dah berzaman baru tabu kewujudan kedai frozen food BMF kat situ..
Hahahha..
Mak aku cakap roti & frozen food dia jauh lebih murah dari Hero
Roti burger ni 10 pcs mak aku cakap rm4. 80jer..
Kat Hero 4 pcs jer la dapat..
Bezanya kat Hero roti tu ada sesame on the top..


Makan la sorang 2 biji burger daging
Aku, kakak & abang
Mak aku xnak
Mak aku makan nasi goreng
Brrrrrr... الحمدالله

1 comment: