Monday 9 September 2019

LOBAK MASIN GORENG DENGAN TELUR, BETIK SAYUR BENING

Mak aku masak Lobak Masin Goreng dengan Telur
Untuk dinner 2hari lepas
Mmm....


Ni lauk fav mak aku ngan kakak jer
Tapi mak aku jer makan
Kakak xnak makan nasi
Aku plak tak tertarik selera nak makan lauk ni


 Mak aku juga masak Sayur Betik
Kata mak aku ni mak aku panggil Betik Masak Sayur Air
Ada yang panggil Sayur Bening Betik
BENING tu apa..? 
Mak aku cakap bening tu maksudnya JERNIH
Ooooo... Memang kuahnya jernih macam air sungai
Hahahhaa... Sesuai la nama tu
Tapi ini pun aku x tertarik nak makan
Mak aku juga makan sorang-sorang

Akhirny aku masak sendiri
Hhehehehe.......


Maggi Kari Letak Telur
Ini juga yang sedap...
Slruppppp


2 comments:

  1. Telur nampak sedap dalam maggi. Ni latihan Dari makan kat mamak ke.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betu3.....
      Tapi baru 2 hari lepas gi mamak ngan classmate.. Tapi minum limau ais jer

      Delete