Saturday 7 September 2019

CEKODOK PISANG vs MAGGI GORENG -BEKAL HARI JUMAAT

Cekodok Pisang
Jemput-jemput Pisang
Jemputlah makan
Hahaha
Ni bekal mak aku semalam
Bekal mak aku jer tau
Aku x bawa bekal cekodok pisang ni
Aku bawa bekal lain sebab aku xnak cekodoks
So, semalam bekal lain-lain
Minggu ni rasa cepat jer sekolah
Semalam tak rasa pun dah hari Jumaat
Jumaat 6 September 2019
Sama juga 6 Muharram 1441
Bulan ni haribulan sama..
TAPI sampai 29hb jer sama
Masuk 30 September
Bulan Hijrah dah jadi 1 Safar
Haaa.... kalau x caya sila tengok kalender


  Bekal aku...
Maggi Goreng vs Telur Atas
+ juga Buah Longan
Haaaa... Sanggup lagi aku bawa maggi daripada bawa cekodoks pisang
Nak kasi nampak healty bawa la buah skit..
kikikiki




 Bekal aku ngan mak aku
Cekodoks Pisang
Maggi Goreng Telur Atas


Sarapan cam biasa la
Sarapan fav aku Roti Bakar Cheese Meleleh
Tu roti tu bukan hangus
Tapi sebab roti dah tinggal kulit roti..
Isi roti dah habis
Tinggal crust  jerk
Pun boleyyyyyy
Janji ada cheese..

No comments:

Post a Comment