Friday 9 November 2018

TELUR GULUNG SOSEJ

Telur Gulung Sosej...
Mak aku buatkan untuk sarapan ..
Tapi bukan hari ni nyer la..
Ni tengok tarikhnya minggu lepas
Tapi post jer dulu..
Haaa...tadi ada 56 post tertangguh dalam draff
Sekarang dah pos Telur Gulung Sosej ni..
Tinggal lagi 55  lagi dalam draff
Yang lain xde resipi
Yang ni pun xde resipi
Tapi sebab ada link dari youtube
So ..jalankan dulu post ni..
Ssmentara tengah selongkar draff
Jap lagi aku nak tido...


 Nampak cam sedap kan...
Rasa dia biasa jer
Rasa sosej dan telur
Tapi presentation tu aku suka sebab ada lidi senang nak makan..
Cuma sedikit oily..
Heee...orang diet sila  main jauh- jauh




Nak tengok resipi cara buat yang lebih jelas...
Boleh tengok KAT LINK NI....
Kasi kredit skit la....
Sebab org dah share idea & resep kann
Haaa....
Esok pagi nak minta mak aku buat lagi...
Tapi  nak letak bake bean ngan roti..
Heeee....dah tengok kat dalam kabinet dapur ada 2 tin bake bean..
Roti pun ada lagi...
Tapi roti versi mak aku la...wholemeal..
Mmmm..tiba2 laparrr ni..
ish...sabar2...
ok bye





2 comments:

  1. Replies
    1. Kannn....
      Mak kiter selalu pesan jaga 1st impression..
      Hahaha...ada kaitan ke

      Delete