Thursday 8 November 2018

SUNWAY LAGOON - AFTER AXAM REWARD

Semalam nyer citwr....
Semalam kan masih dalam Cuti Deepavali
Pukul 5.45 aku dah kejut Danial..Akmaal..Auni semua..
Kejut by call la...

1st pic hantar kat mak aku..
Sent report la...
Bagitau aku dah sampai...
Heeeee
















Rela x banyak pic ....
Tak banyak pic   sebab sayang handphone..!
Hahaha....
Naper...?
Sebab ....xmo sama nasib ngan h/ phone Danial & Zamir yang dah jadi macam botol air mineral..
Penuh masuk air...
Kesian dorang..!
Aku pun bukan la tahu sangat
Tapi sebelum gi...
Aku dah Google2 dah about pengalaman otang lain..
Sebenarnya kalau tempat yang kita jarang @ x pernah pergi....
Kena la rajin2kan diri mengGoogle baca pengalaman orang lain..
Kebanyakan orang memeng bermurah hati jer share pengalaman dan pesanan2  yang berguna..
Perkara paling aku alert is about nak jaga handphone la...xnak masuk air..
Haa...dah seminggu aku belikan plastic untuk simpan handphone..
Haaa....sib baik selamat h/ phone
Actually banyak jer peristiwa2 yang spoil mood
Cuma aku jer xnak ingat...
Hahahaha.....xnak merosakkan mood
Nak seronok2 reward myself kan...
Hahaha...
Ramai plk rupanya gang sekolah aku yang sama2 gi tarikh yang sama...
Gang Kelas Sains..Akaun..Ekonomi ...
Dipendekkan citer...
Sampai rumah dah maghrib...
Penattt...tapi seronok..

5 comments:

  1. salam

    letak hp tu dalam bekas simpan beras tanamkan beberapa hari hopefully didalamnya kering..
    beras juga absorb liquid dalam lense camera juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yess...kiter dah bagitau Danial soh letak handphone dia dalam beras macam sis nor cakap...Nantikalau Danial update apakhabar h/phone tu nanti kiter update jugak...Tapi Danial tu bapa dia kayaaaaa....semalam dah wasap kiter guna h/phone bapa dia kasi pinjam...Kalau kiter...mmmm jenuh jual biskut nak cari bajet..hahaha

      Delete
    2. Rezeki orang... biarlah.
      Kaya tu banyak definition.
      Awak kaya juga..mak..ada..sayang kan awak ...bukan main jaga.
      Penat kerja tetap masak.
      Ada nenek alhamdullillah sihat dan akal sihat dan sangat rajin..
      Pakcik mskcik..umpama ibu kandung. Sepupu macam tu..tu juga adalah kekayaan yg tak semua mampu..

      Delete

    3. Alhamdulillah....kita selalu lupa bersyukur..semoga Allah ampunkan segala dosa2 kita.,.insap...

      Delete