Wednesday 28 November 2018

DUA JARI YANG TERLUKA....

Dua Jari Yang Terluka...
Bukan tajuk drama..
Bukan juga tajuk cerpen or tajuk lagu
Tapi ni tajuk entri ..
Haaa.....
Tajuknya
Dua Jari Yang Terluka....
Bukan Dua Hati Yang Terluka..
Ok..kita tengok jari yang pertama..

 Jari yang pertama..
Jari Telunjuk


 Haaa...ni bukan isyarat lucah
Ni jari telunjuk
Bukan jari hantu
Actually ni Jari Telunjuk milik mak aku
Weekend malam...
Mak aku potong keledek untuk supper aku ngan mak aku..
Tetiba mak aku kuar dari dapur datang depan TV soh aku cari handyplus kat bilik abang...
Mmm...sah ada jari yang terluka..
Mmm...memang menitik2 darah


Ni hari ke-3
Mak aku buka nak cuci
Darah dah kering.
Tapi isinya merah  menyala..

 Mak aku soh aku cari serpihan kulit jari tu kat tempat potong keledek..
Hahaha..mana ada..
Ntah2 dah kena goreng ngan keledek dah
Patutlah keledek tu sedap..
Hahaha...
Macam kisah MEEHOON SUP RAJA BERSIONG kat sini....


 Malam jari mak akubyang terluka

 Esoknga Isnin...
Jari abang lak yang terluka...
Lagi dalammmmmmm....
Sampai kena injection..
Kena jahittttt...
Abang cakap abang nak potong carrot
Tapi carrot tu tergolek..
Abang terhiris ibu jari..
Abang cakap doktor inject sebab takut kancing gigi..
Besar bengkak kat bahu abang  bekas inject..
Mak aku isi air panas dalam.plastic soh abang tuam tempat bengkak..
Abang cakap doktor kata luka abang dalam sampai nampak lemak
Sebab tu kena jahit
Asalnya abang kata doktor cakap kena 4 jahitan
Tapi lepas 2 injection kat jari abang
Abang kata tetap x rasa kebas..
Masa doktor jahit abang kata sangat sakit sebab x kebas..
Sebab tu doktor just buat 2 jahitan jer
Haaaa....2 hari abang MC


Ni abang buka masa nak gi dressing semalam..
Lepas dressing doktor kasi balut semula..
Takde pic berbalut..
Mana plak pic yang berbalut..
Mmm...
ok bye

2 comments:

  1. salam


    aduhh ngerinya.... hati hati...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam..
      Memabg ngeriiiiii....
      Jari abang tu mak kiter yang snap pic..
      Kiter rasa sakit perut bila tengok...

      Delete