Wednesday 16 January 2019

HAPPY BIRTHDAY TO AQIL

 Happy Birthday Aqil...
Actually Happy Belated Birthday
Sebab birthday Aqil 15 January...
Hari ni dah 16 January..
Alaaa....lewat beberapa jam jer kan...
Dalam big family ...Aqil ngan aku la paling tua sebab lahor bulan January..
Masuk tahun baru jer...
Cukup umur..!
Tapi Aqil lagi senior la sebab 15 January
Aku muda skit sebab 24 January..
Hahaha....kalau Aqil dengar ni mesti dia kejar aku..!
Cantiknya Birthday Cake untuk Aqil...


 Bukan 1...
Tapi ada 2 kek birthday..
Fuhhh.....huntung larr...
Huntung la kawan2 Aqil & ustazah Aqil..
Nak jugakkkk kek tu..!
Huhuhu...


 Pic Achik post by Family whatsApp..
Bestnyer Aqil dapat celebrate ngan kawan2 kat sekolah agama..
Dolu masa sekolah rendah aku selalu berangan nak sambut birthday dalam kelas .
Tapi x pernah dapat pun..
Masa tu memang sedih..
Tapi now ...xde maknanya dah..!
Hahaha..
Masa tu seronok tengok kawan2 ..
Mak bapak dorang hantar kek & goodies ke kelas..
Sebab mostly classmatw aku memang anak2 orang berada...
So..selalu la dapat goodies dari dorang
Kalau nasib baik cikgu potong2kan birthday cake dapat la makan sorang sepotong kecik
Haaa...1 kek nak kongsi 40++ dalam class memang dapat sorang sesuap la..
Kena lak Sicret Recipi nyer cake..
Memang semua jilat sampai ke jari la..
Kadang ada parents yang hantar pack nasi lemak or mihun goreng..
Haaa..yang tu xde sapa sangat la nak..
Include me..


 Wahhh...Aqil malu2 miaw lak nak posing ngan birthday gift...
Savage wey...!
Mesti hadiah dari Achik & Pakcik tu
Aku just wish by wahtsApp jer..!
Takde kirim hadiah bagai pun..
Sowi yer Aqil..!
Hella xde bagi hadiah..
Huhuhu..

 Haa.....seronoknya Aqilll...


 Pic Aqil tengah balik dari KAFA..
Kat Kedah rupanya dorang sekolah agama 3 hari jer seminggu..
Untungla....
Kat KL ..masa aku sekolah rendah 5 hari seminggu..!
Tapi jarang la aku  full attend..
Kalau aku datang 3 hari atau 4 hari tu dah cukup baik la tu
Selalunya 2 @ 3 hari jer !
Hujung2 standard 6 lagi la..
Hahaha..sampai sekarang kalau lalu sekolah agama aku fobia...takut jumpa ustazah..
Rasa macam ustazah nampakk jer aku..!


Ni minggu lepas nyer pic Aqil
Achik post time Aqil nak gi primary school
Tahun ni Aqil dah standard two..
Cepatnya masa berlalu
Rasa macam baru lagi gaduh2 ngan Aqil.kat kampung sebab Aqil suka pukul ayam ..
Marah2 kat Aqil sebab masukkan pasir dalam sup yang tengah dimasak !
Berebut Vitagen ngan Aqil ..!
Huhuhu...lagi 4 tahun nanti kalau Aqil dah sekolah menengah..
Mesti dah xleh nak usik2 kejarw Aqil dah..
Mmm...kalau Aqil dah form 5..aku pun mesti dah kerja dah masa tu..!
Anyway....
Happy Birthday to Aqil..
Semoga jadi anak yang soleh dan dirahmati selalu..!


2 comments:

  1. salam

    happy birthday.. rugikan birthday awal tahun.. january february march april.


    anyway happy birthday Aqiil. study hard and be a good boy semoga dikurniakan kesihatan yang baik sentiasa.

    Soon cousin Hella will be studying in Unibesiti... and then kerja. Then she will get married... aqiil pula masuk sekolah tinggi dan kemudian unibesiti. Kemudian Aqiil lak kawen. Bila masa dah besar besar bila berkumpul .. nanti keluar la balik cerita cerita lama .... Aqiil masa kecik tak makan saman.. heheh pukul ayam... tabur pasir dalam sup( teringin nak jadi masterchef ni) dan macam macam lagi. masa tu semua akan tergelak dan nostalgia.


    best wishes all.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu...
      kan sis nor kan...
      Nanti semua dah berubah...
      Dolu kiter selalu kongsi cerita ngan Haikal
      Tapi sekarang dah ada gap bila dah makin dewasa..
      Nanti ngam Aqil pun mesti akan jadi macam tu jugak...huwaaaaaaaaa

      Delete