Sunday 26 January 2020

PULUT AYAM vs PULUT KELAPA IKAN MASIN

Sarapan Pulut Ayam...
Bukan kat Danoq
Tapi just kat KL


Pepagi dah bau Pulut Kukus
Bau Ayam Goreng
Bau Bawang Goreng
Mmm... sah la sarapan Pulut Ayam


Tapi naper ada Kelapa ni?
Mak aku kata nak buat Pulut Kelapa Ikan Masin..
Alaaaaaaaaa... Aku nak Pulut Ayam
Taknak la Pulut Ikan Masin


Eh, memang Pulut Ayam la....
Heeeeeee

Bancuh Nescafe Caremel panas-panas

Makan ngan Pulut Ayam...

Mak aku makan Pulut Kelapa Ikan Masin..


Mak aku kata Pulut Kelapa Ikan Masin lagi sedap
Mmmm... Aku lagi suka Pulut Ayam


So... Makan la masing-masing nyer suka
Nak Pulut Ayam boleh
Nak Pulut Ikan Masin pun ada..

Lepas makan mata mula layu
Plan asal nak buka katil kayu pindahkan ke bilik abang
Katil besi untuk aku ngan kakak
Cari L n key plak x jumpa
Mak aku cakap x ingat simpan kat mana
Mmm... Zzzzzzzz dulu lah...
Naper kalau makan pulut mata Zzzzzzz??

2 comments:

  1. High starch content hence high in calories.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heee... Sesekali jer tinggi kanji... Tapi banyak kali pun sebenarnya.. .. 🤭🤭

      Delete