Thursday 2 January 2020

SARDIN MASAK KICAP BY KAKAK

31 Disember 2019
Pagi mak aku masak sarapan Roti Telur Sardin..
Mak aku cakap x sempat masak lunch sesiap
Petang mak aku call
Mak aku cakap balik lambat
Mak aku pesan kalau lapar masak jerlah sardin & telur..


 Pukul 4 aku masak nasi
Nanti mak aku balik leh terus makan

 3x hantar pic nak confirmkan sukatan air🤭🤭
Blog penuh ngan masakan
Tapi aku masak nasi sebulan sekali pun lum tentu🤣
Sebabnya sebelum ni memang bakik sama ngan mak aku
Dah tu xkan aku nak masak
Sebab masuk rumah memang mak aku akan capai rice cooker dulu sebelum buka tudung or tukar baju..
Aku..?
Heee... Mesti la landing dolu sebelum mandi
Lepas mandi makanan dah siap
Heeeee.. So, bukan salah aku la kan..
Hahhaha
Ok now dah masak nasi..
Walaupun nasi aku jarang masak
Tapi kalau masak kek aku selalu tau..
Haaaaa
Lagi2 kalau maggi🤭
Jangan x tau kalau maggi aku masak memang mak aku pun kalah tau..
Haaaaa... Ni mak aku pun selalu soh aku masak sebab kalau mak aku masak. Memang kureng...
Maggi rwbus or maggi goreng memang kepakaran aku..
Hihihihi


Nasi dah masak
Makan ngan Sardin Masak Kicap & Telur dadar
Kakak yang masak Sardinasak Kicap d Telur Dadar tu

Kalau nak resipi Sardin Masak Kicap sola pm kakak😁


Sedap oooooooo

4 comments: