Tuesday 1 November 2016

MY FRIEND....

Entri hr ni keropok goreng & minuman instant jer....
Keropok ikan Trengganu
Kerupuk kanji Indon...
Panas minyak gorenglah keropok & kerupuk
Pastu masak air sampai mendidih..
Masukkan tamar cocoa...

Sebenar ni malam semalam nyer semalam punya citer..
Berapa banyak semalam daaaaa...!!
Hahaha..
Masa tu my bff datangcrumah aku..
Bukan Umi Amirah...
Tapi Nadhirah..
Umi Amirah bff aku
Nadhirah pun bff juga..
Banyak kitorang selfie hantar kat group..
Terjejut kengkawan aku tengik Nadhirah datang malam2...
Heee...rumah aku kan jauhh...
Malam-malam plak tu
Tapi sebenarnya Nadhirah datang ngan mak dia
Nadhitah datang sebab nak pinjam kain hitam aku..
Sedara dia yang nak guna untuk pakai majlis graduasi...


Teruk la aku kna bahan ngan kengkawan sebab bilik aku macam budak tadika...
Almari Frozen tu la yg kena bahan
Malu do
Tapi dah aku suka nak wat camaner..
Aku bukan la suka frozen tu sangat..
Dolu dh masa jadi budak tadika almari ni xde lagi..hihihihi
Tapi aku cuma nak warna purple tu jer..
Heeee
My favourite colour...
Heee

No comments:

Post a Comment