Saturday, 16 August 2014

RONDA-RONDA PETANG RAYA KE-2...PANTAI MURNI vs PENDANG LAKE RESORT

Petang raya ke-2...ronda-ronda...Abang ajak gi Pantai Murni....ramai orang walaupun raya...Achik & Pakcik semua tengah sibok sebab ramai sedara pakcik datang dari Pahang & KL..
Orang memang ramai...tapi dari ami gambar orang yang ramai tu,,,baik amik gambar aku kan...hahahaha
Aku je kuar dari kerata & turu amik angin laut..Abang amik gambar aku dari dalam kereta je..sebab abang kata malas nak turun.
Pantai Murni ni x boleh mandi pun sebab ainya x sesuai nak mandi...agak berlumpur..
Pulau kat belakang aku tu nenek kata namanya Pulau Telur...hmm patut la ciput je macam telur ...heee

Pastu on the way balik dari Pantai Murni tu...nenek suruh singgah Masjid untuk solat siap-siap...ni dalam masjid tu lah..Masjid Teroi namanya...
Ada sebab aku amik gambar ni....
Bukan sebab telekung ......
Tapi sebab notis yang ditampal di tepi telekung tu...
Notis tu cuma suruh simpan balik telekung setelah digunakan ....
 Tetapi ada orang yang gatal tangan ...dorang tambah yang bukan-bukan..
X nampak la plak tulisan tangan yang kecik-kecik tu....
Kalau closeup baru nampak...
Pastu singgah Pendang Lake Resort.....dah senja pun...
 Tengok sunset kat Pendang Lake Resort....pastu pergi umah Achik....Makan kat umah Achik..Banyak Achik masak untuk sedara Pakcik yang datang..Ada Nasi Arab,,Ayam Panggang..Laksa...Puding & macam-macam...Sebab kekenyangan kitorang terus je tidur rumah Achik..Esoknya baru balik kampung nenek lagi...

No comments:

Post a Comment