Wednesday 19 December 2018

LOLIPOP....BANYAKNYA...!

Beberapa minggu lepas mak aku beli lolipop


Banyak mak aku beli Lolipop nj


Beratus pcs
Bila tanya ..
Mak aku cakap untuk Candy Corner
Untuk MAJLIS KAHWIN KAK ZAFIRAH......kat sini..
Tapi lain jadinya


Ada Twister Lilipop
Ada Lolipop bolat


Suka tengok Colourfull  Lolipop  ni
Bila share pic dalam Family Group..
Aqil punyalah suka
Achik kata Aqil x sabar nak tunggu kitorang balik bawa Lolipop ni


Lolipop Strawberry  nampak cute


Mmm...jenuh rosak gigi kanak2 la
Hahaha


Tapi kita hanya merancang...
Mak aku ingatkan aku dah masukkan Lolipop semua ni dalam bonet masa nak balik Kedah tu
Aku lak ingatkan abang dah masukkan dalam bonet
Abang lak memang baru bangun tidur masa kitorang tengah kemas2 nak bertolak
Sampai Kedah..
Buka bonet turunkan semha barang..
Lolipop manaaaaaaaa.....!!!!!
Huhuhu...
Moral of the story...
Lain kali double..triple check sebelum bertolak..
Conclusionnya  ..xde rezeki lolipop tu nak dijadikan sedekah..
Mulanya Pakcik bagi idea suruh abang pos by
G-Dex..direct to Kulim
Nanti pakcik kata Pakcik gi amik kat G- Dex Kulim
Pastu Pakcik juga kata idea tu x economic
Sebab kos juga dah hampir kos beli
Nak kena gi amik bagai..
Pakcik kata x practical..!!
Sudahnya...Pakcik bawa gi servey kat tempat lain dan terus beli


And the end...
Inilah Lolipop yang beli kali ke-2 tu
Lolipop Bulat & Choki choki..
Sudah tertulis suratannya begitu
Kena redho..
Hahaha....ayat pujuk hati!
Sebab kena 2x beli
Tapi bukan la banyak sangatpun modal nak banding Nenek ngan Achik


Mak aku cakap Nenek ngan Achik share beli goodies bag untuk sumbangkan kepada Majlis tu
Nenek ngan Achik share  beli goodies ni  600 pcs
Untuk sumbangan kepada Pak Long & Mak Long
Mak aku cakap yang mak aku beli  candy semua tu nilainya x sampai 10% pun nak  banding nenek nga  Achik
So...apalah sangat nak diralatkan sebab tertinggal lolipop tu di KL



 Model Lolipop
Kikiki....


Marey..marey addey mannis
Makan la Lolipop inni
Nantey  addey lagi tamba mannis..
Tengok kaka2 inni
Mannis2 sebab makan ini lolipop..
Hahaha


Ok...majlis pun dah berakhir..
Dah balik KL dah pun...
Dah sampai rumah..
Tapi...bila terpandang lolipop bebanyak yg lupa nk bawa balik Kedah tuu...

SOALANNYA....


Nak Buat Apa Ngan Lolipop Yang Banyakkkk2 niiii..????



No comments:

Post a Comment