Wednesday 2 July 2014

SAHUR 2

Sahur 2 tu pagi Isnin..Dah sekolah...Sebab aku ngan abang xnak makan nasi...Mak aku rebuskan Sosej Lada HItam untuk makan ngan Roti...Pastu cam biasa la mesti ada minuman wajib sahur..Teh O panas...hehehehe
Pinggan aku...2 batang sosej Lada Hitam..Abang nyer pinggan ada 3 sosej & mak aku amik sebatang je sebab dalam pack tu cuma ada 6 batanng sosej Lada hitam ni.. Tapi saiz dia besar la...Sapu mayonis & sos letak salad & makan la...nyum..nyum..nyum..
Pastu teringat Corn Flakes...Bila tanya mak aku...mak aku kata tinggal susu je....Sebab  1 kotak mak aku dah masukkan dalam balang untuk kakak bawa ke asrama..Pastu mak aku kata 1 kotak tu x penuh pun dalam balang tu..So,mak aku kata dia tambah ngan baki yang kotak satu lagi yang baki kitorang makan sahur pertama..Jadinya dah xde stok..Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...sedis tau....Tapi mak kau janji nanti akan beli ganti..Heeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment