Sunday 12 January 2020

BURGER & WEDGES JER PUN....

Lately ni kan dinner mak aku dah x masak nasi dengan lauk bagai dah..

Burger & Wedges
Dinner hari Khamis
Malam Jumaat nyer dinner la

Buerger je pun
Tapi sebab ada wedges sekali
Nampak la macam western skit
Hahaha... Burger tu makanan zaman Jepun ker
Kikikiki....

Actually hari tu mak aku beli banyak bun burger ni kat Mydin..
10 pcs baru rm3++
Kalau beli kat Hero 1pc dah 99 sen
Singgit gak la bila rounding
So kalau 10 biji dah 10 henggit la
Nampak tak jauh beza harganya
Tapi masalahnya jauh la Mydin tu dari rumah
Kena 2x bayar tol wei..
2 tol tu 4 henggit x pergi balik dah 8 henggit
Petrol lagi.. Parking lagi
Makanya sebab tu lah agaknya mak aku beli juga kat Hero wp mahal berganda dari Mydin

Plating kena jaga juga
😁😁

Sebab mak aku dress up wedges ni  ngan ngan cheese mayo vs chilly sauce nampak la cam stylo skit even makan dalam umah jer
Hahaha
Kalau zaman sekolah rendah..
Kalau mak aku buat bekal macam ni
Vangger gilerr oooooo...
Kawan2 jeling jer tengok bekal western..
Kalau zaman sekolah menengah kawan2 xde jeling2...
Terus minta jer segigit dua..
Selalunya mak akunakan buat extra & potong kecik2 bite size untuk kawan2
Supaya aku dapat makan tanpa gangguan..
Hahhaha...
Huhuhuhu... Miss you all tau

Dah......amik sorang 1 🍔🍔🍔🍔
Makann.......
No fresh orange
No soft drink
Just sky juice
🤣🤣🤣🥤🥤🥤🥤

No comments:

Post a Comment