Monday 24 June 2019

BERAYA LAGI WEY...!

Aku ...Nad & Auni
Semalam nyer cerita
Beraya lagiiii
Cantik view di sini
Perumahan atas bukit
Tempat orang have have
Tapi mereka x sombong
Tak la rasa awkward


Kembar x seiras
Kemana jer kena bertiga..

Tetiba lak Aiman Danial kat belakang


Tuan rumah kat tengah tu yang baju dan seluar hitam muka Chinese look skit tu
Semua nk gerak gi open house umah Baby lak
Tapi aku x ikut
Sebab mak aku tunggu dlm kereta tu..
Aku balik dulu yer...
Untuk tuan rumah...
TQ jemput aku
& Our classmate
Tahun ni rasa close sangat ngan kawan- kawan
Ke mana pergi ...nak buat apapun
Mesti nak sama- sama
Seminggu ni kena pulun weh..!
Seni x habis lagi
Sivik cikgu dah minta..
Minggu depan jumpa lagi
Last beraya minggu depan..
Pastu Syawal dah habis
Trial menunggu wei..!

No comments:

Post a Comment