Sunday 16 February 2020

UBI KAYU REBUS CICAH SAMBAL BILIS MAKANAN NOSTALGIA

Ubi Kayu Rebus vs Sambal Bilis
Bekal & sarapan hari Selasa..
Isnin mak aku buat bekal westerb... buritto
Selasa balaik kepada bekal kampung
UBI REBUS VS SAMBAL TUMIS


Semua pun bawa bekal Ubi Rebus ni
Mak aku cakap dah macam nak gi kebun
Bawa bekal, ubi. Hahahaha

Abang nyer bekal
Lepas tu mak aku tambah lagi ubi rebus tu sebab rebus banyak
Abang kata berebut kawan2 abang makan
Abang kata kawan2 abang cakap sambal mak aku sedap.
Mmmm.... Mak aku cakap chik Ruby d chik yati pun cakap sambal, mak aku hari ni sedap..
Kata mak aku kadang masak jadi sedao
Kadang masak hasilnya biasa2 jer
Kadang masak memang x sesedap yang dijangka sebab mak aku kata kalau mood kita happy masak akan jadi sedap
Kalau mood sedih @ marah2 masakan pun ikut mood juga akan jadi kureng
So.. mak aku nak cakap tengah happy ke camet?
Hahahaha... Sebab lately ni nampak mak aku stress jer setiap hari
Kadang nak tanya pun takut salah..
Buatnya salah soalan kang..
Hahhaha..
Kakak jer nampak happy setiap kali balik kerja.
Abang susah nak baca perasaanny sebab orang lelaki ni x sama macam pompuan kan..
Kalau dah lelaki sama ngan pompuan memang pelik la kan...
Hahahaha

Ni sarapan aku..
Ubi  juga


Report dari mak aku
Nak makan bekal


Jom makan sama-sama


Ubi Kayu Rebus Cicah Sambal Bilis

No comments:

Post a Comment