Saturday 14 March 2020

PULUT KUNING BUJANG TERUNA


Pulut Kuning Bujang Teruna
Hahahaha... Baru tingat nak citer pasal pulut kuning ni
Padahal dah 2 minggu dalam draff
Heee....
Patut post hari Rabu tu sama-sama ngan post BIHUN GORENG ANAK DARA....
Hahahaha....
Actually Pulut Kuning Kari Daging ni memang betul Pulut Kuning Bujang Teruna
Sebab memang orang lelaki yang masak
Memang bujang teruna
Jiran sebelah rumah aku!!
Ssssssyyyyyy tapi bujang terlajak
Kikikiki.. (harap-harap jiran aku x terjumpa la blog ni) 🤣🤣🤣
Kan aku selalu juga tulis dah lama jiran bujang lelaki sebelah rumah aku x hantar makanan yang dorang masak
Dulu masa aku sekolah rendah
Memang masa tu rumah dorang selalu ramai orang & dorang selalu masak
& selalu hantar kat rumah aku
Paling sedap Kuah Kacang Daging
Kadang depa bagi mee goreng pedas berapi
Kadang mee kari
Buah-buahan pun pernah juga
So.. Aku syak jiran aku ni ada baca blog ni la sebab tu dia tahu aku tertunggu mereka hantar makanan
🤣🤣🤣Boleh cayer tak? 🤭🤭
Alhamdulillah sedap pulut kuning tu
Tapi karinya abang yang habiskan...
Semoga jiran aku menjadi jiran yang baik untuk keluaga kami
& kami juga menjadi jiran yang baik untuk mereka...
Sudah hampir 13 tahun kami berjiran
Sejak aku belum sekolah mereka sudah bekerja & menyewa disebelah rumah
Now aku sudah habis sekolah mereka still bujang & belum kahwin..!
Sebab tu pulut ni namanya PULUT KUNING BUJANG TERUNA


2 comments:

  1. Sedap nyerr pulut kuning lawan pulak kari ayam pekat...Best kan dapat jiran jiran yg rajin ke dapur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah walaupun jarang jumpa mereka tapi semua baik-baik.. Kalau jiran ngan aunty mesti lagi best

      Delete