Thursday 14 February 2019

JUS TEMBIKAI SEGAR

 Tembikaiiiii......
Sedapnya tembikai



Sebab sekarang  cuaca panas giler..
Langit bitu xde awan...





Hari ni mak aku buatkan Jus Tembikaj
Slruopppp...!!
Arghhh.....
Alhamdulillah...


Bila minum Jus Tembikai aku akan teringat bulan Ramadhan
Sebab bulan Ramadhan nenek mesti akan call pesan pada aku suruh cakap pada mak aku untuk buatkan Jus Tembikai untuk iftar
Nenek mesti pesan suruh minum Jus Tembikai supaya dapat minum banyak air
Kalau balik kampung juga Jis Tembikai wajib ada setiap kali iftar


Bila minum Jus Tembikai mesti ingat nenek l
Sebab nenek paling suka
Akupun suka....



Magic watermelon..
Haaaaa...see
Water melon cube
Makan sejuk2
Walla..!!!


Cute kan bekas ni
Aku suka sangat bekas ni..
Mak aku potong cube buah tem ikai tu & masukkan dalam fridge
Makan sejuk- sejuk
Sedap wei...!!


Ada 2 bekas comel ni
Satu besar dan  1 lagi kecik..
Esok bawa bekal.aku nak + bekas kecik tu bawa tembikai sekali lah


Jom minummmmmmm....

No comments:

Post a Comment