Sunday, 16 October 2016

MAKAN KENDURI

Semalam nyer citer...
Gi kenduri kat Batu Cave..
Eh, bukan Batu Cave..
Tengok kat dewan tu tulis Batu Muda..
Mmm...tapi lalu juga Batu Cave
Aku tau sebab dari jalan tu dah nampak patung emas tu confirm la tu Batu Cave kan...
Hihihi...



Ni la mak pengantin...
Ish...xkan la mak pengantin...
Kalau pengantin logik la juga kan..
Tapi xkan pengantin dah ada anak tu...
Heee...ni la cikgu  Juliana..
Kitorang panggil cikgu Jue
Cikgu Math aku masa standard 3...
Cantik kan cikgu aku..
Heeee...
Yang kahwin tu adik cikgu Jue
Mesti cantik macam cikgu Jue jugak kan...
Sebab x sempat tengok pengantin..
Gi awal sangat pengantin lum sampai...

Dewan Komuniti Batu Muda..
Haaa...baru betul...
Cantik pelamin...
Tapi x sempat tengok pengantin...

pinggan aku...
Aku nak makan nasi putih jer
Lauk sambal sotong...
Sambal goreng
Ayam & ulam...
Heee..cam orang tua


Pinggan mak aku..
Pinggan tu mak aku nyer
Yang tengah makan tu mak Zamir..& mak Ismail..
Mak aku dah warning awal2 jgn interframe mak aku...
Hihihi...


Sebab cikgu Jue tu ex cikgu aku sekolah rendah dulu..aku dapat jumpa ramai la cikgu-cikgu  sekolah rendah dulu


Aku malu nak snap gambar...
Tapi yang ni nampak menarik...
Banyak lagi makanan sedap-sedap..
Ada apam balik...cendol..bubur...
Mmm....sedap...sedap...sedap...

No comments:

Post a Comment