Sunday 17 November 2019

AYAM GORENG JER..

Senja dari jendela...
Pagi-pagi lagi ikut mak aku sebab mak aku ada event
Ikut sesiap sebab pukul 11 aku ada seminar Sejarah
Pukul 9 janji ngan Auni nak breakfast sesama kat Roti Canai Kambing tepi kondo kakak Auni tu..
Mak aku bz kat event tu..
Lepas breakfast kakak Auni hantar gi seminar tu
Balik pukul 2.30 mak aku amik..
Pastu aku ikut abang gi hantar barang abang kat Cyberjaya
Sampai rumah dah pukul 5


 Ketika senja aku sedang menikmati Ayam goreng vs Fries


Berdua ngan mak aku
Makan ayam goreng & fries jer
Asalnya abang balik dari Cyberjaya
Mak aku kuarkan ayam nak masak untuk dinner
Tapi abang kata nak gerak cepat ke Cyberjaya sebab dah nak hujan
Tak sempat nak makan...

Ayam yang mak aku kata nak masak lauk dinner untuk abang dah x jadi lauk..
Dah bertukar jadi ayam goreng tepung
Add fries..
Chilly Sauce
Mayo..
Krup krup krup...
Makan  ayam ngan fries jer xde nasi..
Pastu study sejarah jap..
Pastu Zzzz




No comments:

Post a Comment