Tuesday 29 November 2016

SOTO MADURA..X JEMU-JEMU

Acikkkk....
Kami makan Sot Madura lagiiiii
Hehehe....
Acik selalu cakap kitorang ni senonim dengan Soto Madura & Salmon..
Hahaha...ada ke Achik boleh samakan kitorang dengan Soto Madura & Ikan Salmon...
Hihihihi...
Bestnyer kalau dapat duduk kat Norway..
Dapat makan Salmon fresh puas-puas..
Alaaa...x duduk Indon pun selalu dapat makan Soto Madura ..
Mmm...ada kaitan ker...



Soto Madura memang favourite semua orang dalam rumah ni...
Aku..mak aku..kakak & abang..
Mmm...tapi abang x cuti lagi..
Makan bertiga jer..
Huhuhu...xselera sangat aku nak makan..
Hanya 4 mangkuk jer..
Hew..hew..hew...


Ni mak aku masak kelmarin...
Hari Ahad...
Awal-awal lagi nampak mak aku dok rebus ketupat adabi..
Camaner aku tau..?
Heee...xkan la x tau kalau rebus ketupat adabi tu kan...satu kampung boleh bau harumnya..!!
Untuk sarapan mak aku buat apple pie tu..
Hihihi...omputih makan pie wat dessert or tea time...
Kitorang wat sarapan..
Heeee...
Tapi hanya aku ngan mak aku yang makan..
Kakak x suka..
Sebab tu mak aku masak lunch awal..
Haaa...lunch Soto Madura yang owesome ni..

Makanya dari lunch...tea...dinner memang ulang makan Soto Madura ni..
Tu yang sampai 4  mangkuk aku makan..
Berpuluh kali mak aku masak pun ...
X pernah jemu-jemu
Camaner nak link entri Soto Madura sebelum ni ni...
Argh....
Update dengan h/phone susah juga nih...
Dah la line kat sini lembab macam siput khinzir..
Huhuhu

No comments:

Post a Comment