Saturday, 12 November 2016

MY MAGGI ASAM LAKSA

Maggi Asam Laksa..
All time favourite aku..abang & kakak..
Not my mom..
Heee..my mom just like laksa...not asam laksa..
This is my maggi asam laksa style..


Tengok kat pek tu nampaks seksi menggoda..
Warna terang & nampak menariks sangat kannn...
So...aku just nk tiru macam dalam gambar tu...
Ada lime..fillet ikan ..peppermint...&chilly
Mmm...lets go...

BUT...BUT..
Bila aku masak naper macam maggi terkujat jerk..
Pucat macam orang demam..
X sama warna macam gambar kat pack tu..
Huhuhu..
Aku dah cuba tiru
Cuma xde peppermint jer..
Ganti parsley...
Lain tu aku tiru sejibik..
Mmmm...
Makan jer lah...

Sama tapi x serupa kan..kan...
Agaknya gambar kat pack tu.. gambar selfi guna camera 360 ni..
Ayu seksi warnanya...
Tapi bila masak macam orang x pakai bedak jer
Selalunya kalau masak 1 pack ni memang habis aku makan..
Tapi selalu tu aku x letak ikan pun..
Tapi kali ni ...mmm ikan tu buat rasa dia spoil..
X letak ikan lagi sedap...
Ni namanya...
Harapp rupaaa jer...tapi hampeh...
Hihihi...
Xder kaitan dengan orang yang masih hidup atau sudah meninggal..
So...lain kali janganlah terpengaruh dengan aksesori bagai tu..kalau yang kosong lagi sedap..
Natural beuty...
Like me..
Hihihi...ada yang muntah ke..??

No comments:

Post a comment