Monday 29 January 2018

CHICKEN SLICE SANDWICH

Chicken Slice Sandwich
Bukan bekal hari ni sebab hari nai sabtu cuti sekolah..
Haaa...sebab mak aku ada event
Aku dah plan nak gi jogging kat The Park ngan Nik Anis..Rahimah..Nad..Dahlia...


Sekali lagi yer
Ni bukan bekal hari ni
Ni bekal dah x hengat hari apa dah..
Sebab rasa macam baru semalam jer semua
Rasa macam semalam hari Isnin
Tapi hari ni dah Sabtu
So...bila hari selasa..rabu..khamis...
Yang tersedar bila hari Jumaat..
Hahahaha...sebab Sabtu Ahad cutti
Yang malas....
bila dah hari Ahad...esok sekolah
Bila dah Isnin...
eh....kejap jer dah Jumaat dah..
Rasa macam nak sepanjang  adalah Hari Jumaat jer..
Hahaha....jenuh dak2 lelaki nak kena solat Jumaat jer sepanjang minggu..



Bekal Chicken Slice sandwich ni memang antara yang selalu sangat la mak aku buat
Mak aku cakap sebab ni bekal express juga la..
Tak banyak songeh
Salad ngan tomato basuh sesiap waktu malam
Chicken Slice jus rendam air panas jap


Aku suka Chicken Slice Sandwich ni
Senang nak makan waktu rehat
Senang juga nak makan dalam kereta untuk sarapan
Sebenarnya bekal ni memang macam siaran ASTRO jer...banyak ulangan  bekal yang sama..
Hahaha...ASTRO plak jadi bandingan
Chicken Slice dan step by step dah pernah post
KAT SINI...




Cuma yang ni mak aku up sikit letak cheese slice..
Heee...aku memang suka cheese & susu..
Tapi sekarang cheese dah mahal...
Tak boleh nak selalu beli cheese..
Sebulan sekali jer boleh beli time mak aku gaji..
Tu pun sebungkus jer...
Habis sebungkus tu kena tunggu plak bulan depan..
Hari tu jer ada sekali tu sebab ada promotion..
Beli 3 bungkus boleh campur2..
Blue Cheese...Cheddar Cheese... &
Huhuhuhu.....
Nanti aku dah kerja aku nak beli cheese banyak2..
Macam2
Semua makanan aku nak letak cheese..
Nasi letak cheese..
Lauk pun aku nak letak cheese
Makan fries nak cicah cheese
Dessert pun cheese cake
Semua nak cheese..
Hahahaha....

7 comments:

  1. assalamualaikum..
    katne nak beli chicken slice tu yer? dan brand apa? sy cari kat kelantan xder yg mcm ni. terima kasih

    ReplyDelete
    Replies

    1. Waalaikumussalam...
      Mak kiter beli kat Hero...
      Brand "Vally Fresh"....pic dia boleh refer kat post http://namakucell.blogspot.com/2017/01/chicken-slice-sandwichbekal-ke-sekolah.html?m=1

      Delete
  2. emm taktaulah saya pun tgh cari jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiter beli kat Hero..
      Yang brand Vally Fresh ni 1 pack ada banyak slice.. Dalam 20 slices jugak la

      Delete
  3. Brand ayamas pun ade kt mydin pun ade

    ReplyDelete
  4. Chicken slice tu mmg perlu rendam air panas jer ea? mmg cmtu ke masak die

    ReplyDelete