Sunday 1 October 2017

REZEKI SUSHI

Rezeki Sushi...
Orang lain nyer Hari Jadi
Orang lain yang dapat sushi..
Tu namanya rezeki...
Hihihihi....


Hari ni memang bz..
x leh nak catat banyak....
Sebab ada bengkel dari pagi..
Malam ni penat .. confirm  tidur nyenyak..


 Habis bengkel...
Memang lapar giler..
Sebab tengahari x sempat lunch
Masa break berebut surau
Foodcourt plak penuh sembab memang prime time
Lagi lak weekend...
So lunch x pun..
Sib baik pagi dah sarapan Nasi Lemak Bungkus Daum Pisang yang mak aku masak..
Aku just bawa bekal Gary Chocolate..
Tu jer alas perut untuk lunch...


 Soa masa habis bengkel semua gang aku terus gi foodcourt
Bapak lapar do...!!!
Bila sampai foodcourt tengok ada beberapa orang gang senior form 5 pun ada
Dorang smart giler ngan slack..kemeja..
Hahaha...sib baik tei & blazer doeang z pakai sekali..
Hahaha...dorang tu semua baru balik Majlis Graduasi la...
So..joint la makan berjemaah..
Tapi sebab foodcourt tu sempit & bz...
Jemaah la asing2..
Group lelaki 1 meja
Group pompuan 1 meja
Sendiri makan
Sendiri bayau...
Hahahaha...



Masa nak balik..
Tengah tunggu mak aku datang amik aku..
Ada la sorang senior belanja Sushi...
Take away...
Gang aku jelous berjemaah..
Hahaha...mana ada..
Pastu gang lelaki ngan Mai..Nad & Auni gerak balik naik Grab...
Aku...?
Memang mak aku x kasi naik Grab
Mmm...nak gi mana pun mak aku yang hantar dan amik aku....
Dah nak wat camaner..
Mak aku yang x bagi naik grab @ uber
Dapat jer sushi ni..
Elok- elok jer mak aku pun dah sampai....
So... balikkkk....
Sushi ni buat dinner...
Mak aku makan seketul jer...
Lain2.....AKU YANG MAKAN...
Hahahahaha...
Bila makan sushin
Mesti aku ingat Dak Aqil...
Sebab terpengaruh ngan citer Crayon Sin Chan
Aqil nak sangat makan sushi
Sekali bila dah makan..
Jenuh dia nak ngabiskan seketul pun..
Pastu dier nyer geli geleman
Sampaikan kalau sebit sushi pun dier dah nak muntah
Hahaha...
Ok..dah penat..
Bye..!!

2 comments:

  1. Ha..ha..Dak Aqil makan sushi sampai muntah2 ...
    Sedap ke Dik Cella...
    Aunty yg tua ni pun x pernah makan...Aunty pun mcm geli2 juga...

    ReplyDelete
  2. Hahaha...
    Dia punya nak sushi hari2 aebut..
    Sekali dah makan sampai sekarang kalo nampak pic sushi pun dia akan cakap TAK TEDAP
    kiter suker jer sushi...
    Jangan xtahu..nenek pun suka...heee
    Rasa dia cam makan pulut tapi ada sikit masam..
    Ada ya sedap...ada juga yang pelik rasa dia..hee

    ReplyDelete