Tuesday 17 October 2017

KONVO KAKAK

 Cerita semalam...
 Belum dapat nak citer panjang...
 Sebab line kat hotel cam ciput kinjir..
 Pasni lah update...

Congrats 4 My Lovely Sister...


Aku pun dah grad tau..!!!
Hahaha...
Suatu hari nanti
Aku juga bakal bergelar siswa
In sha Allah....kerana kata- kata bisa menjadi sebuah doa...
Amiinnnn...!



Teka...
Mana adik...mana kakak..??
Heeee...yang specky tu memang semua panggil "Adik"....
Tapi aku juga bukan "kakak"
Hahaha...complicated kan....


Ada abang....
Takde aku....

Ada aku...
Takde lak abang...
Hahaha...gilir2 jadi photographer...
Baru beberapa pic
Banyak lagi pic yang blum transfer dari camera..
Pic dari h/ phone x santeks...
Ops.....nak mandi doluuuu...!

4 comments:

  1. TAHNIAH Kakak Dik Cella,wah...Nenek pun ada,ramai2 turun Johor ye..Best nyerr....Dik Cella nampak dah sehat...syukur...

    ReplyDelete
  2. Hehehehe...
    TQ aunty Ogy..
    Nenek wajib la turun...cucu kesayangan ..hihihi
    Alhamdulillah kiter dah makin sihat...

    ReplyDelete
  3. negeri kelahiran aunty mas nih..tahniah buat kakak cella..tahniah jugak buat mak cella..mesti bangga anak berjaya..lepas ni giliran cella plak..kim salam mak ye..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laaa...yer ker..
      Kalau kiter tahu...mau kiter serbu makan Asam Pedas kat kg aunty mas..hahaha
      TQ for wish..& doa yang baik2
      Moga aunty mas pun dirahmati Allah..
      In sha Allah..

      Delete