Tuesday 28 January 2014

DAPAT HADIAH BIRTHDAY LAGIIIIIII...!!!!!

Walaupun  birthday aku dah 3 hari berlalu.....Birthday aku hari Jumaat...tapi hari Isnin masih dapat lagi hadiah.....

Ni campur-campur hadiah dari kawan-kawan .....Yang dapat hari Isnin....shawl 2 helai.....
Shawl yang warna hitam merah tu....Aishah Balqis kasi...Aishah tu darjah 4...anak Cikgu Norimah ..Ala cikgu Norimah Guru Pengawas tu....
Lagi 1 shawl warna krim bunganya coklat....brand Lasqas ni......Hadiah dari Ariff....
Ariff tu bekas Ketua Murid sekolah aku..Sekarang Ariff dah form 1....

 
 Ariff memang rapat ngan aku masa tahun lepas...Walaupun dia Ketua Pengawas tapi dia x sombong..Lagipun kalau ada camping dengan Pusat koko selalunya cikgu hantar aku ngan Ariff....

Yang kelakar tu....Ariff siap tulis "DRPD:- ARIF  YG ENCEM & FAMILY"...hahaha...semua kawan-kawan yang tengok hadiah tu ketawa...Arif siap datang sekolah lagi...tapi bukan datang semata-mata nak hantar hadiah ni..Sebenarnya Ariff ni juga anak cikgu Norimah,cikgu pengawas sekolah aku...Ariff kata dia dapat offer MRSM..bulan February ni daftar...Waaaaa...bestnya dia.....
Bila cakap ngan mak aku.. Mak aku kata...tanyalah macamana dia study...
Harap2 aku juga akan dapat ikut jejak Ariff untuk dapat 5A dalam UPSR nanti & dapat sambung belajar kat MRSM.....Apapun TQ Ariff sebab ingat harijadi aku & TQ bagi aku shawl tu...
Hmm mak aku kata lepas ni dapat la aku tukar2 shawl..x la pakai tudung hitam je...heeeee
Coklat Cadbury tu plak dari Maisarah...Hmm balck forest lagi...peberet aku tu....TQ Maisarah.....
Suka sangat sebab ramai kawan yangn ingat kat aku...
TQ Umi Amirah...Shasya....Maisarah..Aishah....Ariff .... Cikgu Normila.....Cikgu Norimah.....Achik....
Yang x bagi hadiahpun tq tau mendoakan yang baik-baik untuk aku...
Mak aku kata ramai orang ingat kat aku mungkin kerana aku anak yang baik...heeeeee...:-) feeling perasaaaannnnnnn.....heeeee



No comments:

Post a Comment