Saturday, 28 February 2015

ROTI BAKAR CHEESE MELELEH...!!!

Roti Bakar Cheese Meleleh....
Haaaa...bukan Kek Cheese je meleleh....
Tapi Roti pun ada cheese meleleh tau...
Haaa...x caya...???


Haaa.....nampak x cheese yang meleleh....!!!!!
Ni pun kes lapar tengah malam...
Hari Rabu balik dari kokurikulum...
AKu dah ajak mak aku singgah kat mamak...
Aku minum air kelapa & makan roti canai kari kambing...!!!
TApi kan makannya waktu petang...
MAkanya bila malam...aku dah lapar balik...
xleh tido do..!!!!



Kena la mak aku buatkan Roti Bakar Cheese Meleleh ni....
Mula aku nak makan mee maggi....tapi mak aku x kasi...
Mak aku kata nnati mak aku buatkan Roti Bakar Cheese Meleleh...!!!
Yummmy...!!!!



ROTI BAKAR CHEESE MELELEH...mak aku

3 keping roti
2 keping cheese
lada hitamsebuk

1. Potong tepi roti untuk buang kulit supaya nampak kemas
2. Susun dalam dulang .
3. 2keping letak cheese & 1 keping biarkan kosong
4. Bakar dalam oven hingga nampak cheese cair...Kalau nampak cheese berkedut tu dah cair la tu..
5. Susun Roti..jadi 3 lapis berselang cheese..Tabur lada hitam antara lapisan
6. Potong serong & makan panas2....


Sedap makan panas-panas.....
Boleh buat bekal gi sekolah....
Nanti cheese tetap melekat cuma x meleleh jew lah..!!!


No comments:

Post a Comment