Monday 13 November 2017

MAGGI GORENG TENGAH MALAM..

Bahagianya hidup...
x gi sekolah...
Ngadap TV..
Makan...
Tido..
Hahaha....
Pic makanan banyak dalam folder
Tapi xleh nak update..
Mak aku x tulis resipi..
Mereput la pic2 tu macam aku juga..
Bored....
Tapi hari ni last x gi sekolah
Pun sebab kakak ada
Esok nak gi sekolah lah..
Winduuu sekolah...


Kalau kat dalam TV Astro channel 707 tu Nigella yang suka makan lewat malam..
Kalau kat luar TV ni plak Cella yang tengah lapar di tengah malam..
So ..
Nigella & Cella now are gang.
Hahaha ...


Asalnya ingat nak goreng Fries
Tapi akhirnya x jadi
Mak aku offer nak masak Maggi Goreng..
Anda rasa saya ada masa untuk menolak..???
Hahahaha....
Ayat fofuler dalam kelas aku...
Tapi bukan pasal mee maggi goreng ni
Sebenarnya tu ayat yang semua pun palat tiru daa iklan Panadol..
" Anda rasa saya ada masa untuk sakit kepala..?"



Tapi akhirnya jadi maggi goreng..


Sesekali makan Maggi Goreng
Sedap do..!
Tapi kalau selalj makan pun still sedap
Hahahaha...


Maggi Goreng dah selalu masak
Tapi kalau aku yang masak ..
Maggi ngan telur jer
Tapi kalau ada sayur bagai ni
Heeeee....mak aku la masak

2 comments:

  1. sedapnyaaaaaaaaaaaaa maggi goreng..keluarga meegoreng...buh kicap bnyak pon lagi sedap...buatkan aunty sepinggan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe....kita gang aunty mas....
      Suka mee...suka kicap...
      Datang umah kiter..kiter buatkan special untuk aunty mas...
      hehehe

      Delete