Monday 1 April 2019

TAK PUAS CUTI...ESOK DAH SEKOLAH....!

Dah sampai KL
Almod Stick by Harold Bread...
Berbackground Plaza Tol Duta
Welcome back to KL....
Pagi- pagi lagi bertolak balik KL



7.25 pagi @ Hentian Sebelak Kobah..
Sesaja masuk sebab selama ni x pernah masuk
Sunyi..hanya ada 1 lori
Tapi masuk juga nak tengok pondok apakah ini.
Oooo...rupanya gerai di kuar pagar menghadap sawah padi...
Macam gerai ABC...
Ada lorong pagar untuk keluar tapi sempit jer..
Mak aku cakap mungkin gerai ni hanya dibuka waktu petang...

 Tiba- tiba melintas sebuab traktor...


 Awalbya petani ni turun ke sawah..

Matahari pagi @ Kedah..


 Pukul 9 pagi ..
Breakfast Nasi Lemak Ayam & Pau Panas @ R&R Gunung Semanggol ...
Mak aku nak minum kopi sebab mengantuk
Aku gi order Kopi Panas..
Sekali pekerja tu bagi Kopi Susu..
Bila aku bagitau lagi sekali nak Kopi Panas..
Dia marah....dia cakap nilah Kopi Panas...
Mmm...malas nak bertekak aku amik bawa kat meja untuk mak aku...
Aku citer kat mak aku...
Mak aku cakap ....
Betul lah ni Kopi Panas namanya..
Laaaa....bukan Kooi Panas xde susu ker..?
Mak aku cakap kalau kopi xde susu tu kena cakap Kopi O Panas...
Kalau cakap Kopi Panas jer ...
Itu ialah Kopi Panas Bersusu...
Mmm.....patut la pekerja tu hangin....
Mana aku tahu.....
Hahahaha...
Lepas sarapan....
Start dari R&R Bukit Gantang aku memang tidur..
Mengantuk bai....dah kenyang...
Hahahaha...


Sedar- sedar..mak aku kajudkan dah sampai R&R Tapah...
Mak aku cakap nak gi toilet
Dah pukul 11...
Bapak lama aku tidur
Satu jam setengah aku lena...
Labih 100km la mak aku drive sengsorang x bercakap...
Ish...ish..ish....


Singgah Harold Bread..
Beli lagi Custard Cream Bun ni
Makan dalam kereta...
Aummmm....
Beli juga Almond Stick...


Pukul 1.30...sampai Tol Duta...
Bukan nak  inteframe Almond Stick ni
Tapi just nak buat story kat IG...
Dah sampai KL...
Alhamdulillah
Tu jer...
Hahahaha
Alamak....!!!!
Naper..??
ESOK DAH SEKOLAH....!!
Tak puas lagi cuti...
Huwaaaaaaaa.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments: