Tuesday 21 January 2014

BEKAL SEMPOI JE HARI NI.....SEBAB X SEMPAT....



Bekal hari ni memang sepoi pun....Roti sapu ngan Nutella....Cuma lapiskan 3 keping roti...pastu potong 3...Nampak la cam layer dia cantik sikit...
Hanya bawa roti sebab mak aku x sempat nak masak hari ni...
Bukan sebab lambat bangun...
Bangun awal buta lagi...Pukul 3.30 pagi mak aku kata dia dh bangun...
Aku plak pukul 4.00 pagi aku dah bangun...
Rasanya dalam ramai-ramai kawan aku,aku lah bangun awal sekali hari ni...

Selain roti ngan Nutella ni aku juga bawa air oren...
Aku hanya bubuh Sunquick dalam termos tu tapi x bubuh air pun....
Sebabnya kat sekolah kan ada Water Cooler..Jadinya nanti kat sekolah hanya tambah air dari Water Cooler tu...dapat la minum oren sejuk....haaa, ok la kan camtu......

 Kalau tengok time kat gambar tu...dah pukul 7 lebih tapi gambar tu masih kat rumah...Selalunya time ni aku dah lama sampai sekolah...Tapi hari ni lah hari paling lambat aku gi sekolah.....Sampai sekolah tadi dah bunyi loceng pun masuk dah pun....

Aku lambat gi sekolah bukan kerana kau lambat bangn... Pukul 4.00 pagi aku dah bangun & dah ada dalam kereta...Nampak tu..pukul 4.35 pagi......Masa ni lalu depan Istana Negara... Tapi camera aku salah setting...Gambar semuanya jadi blur...
Heee..bukan la gi sekolah..tapi masa ni gi  Hentian Duta...nak amik abang...
Abang aku bertolak dari kampung malam tadi sebab hari ni dia ada appoiment kat HUKM....
Abang bertolak malam tadi..Patutnya pukul 4 lebih abang dah sampai..tapi sebab bas dia ada masalah ...jadi lambat sampai...
Aku ngan mak aku tunggu kat bus stand tu dari pukul 4.45 hingga pukul 5 lebih baru abang sampai...
Pastu sampai rumah dah lambat..Nak mandi..nak siap...hmmm....pastu bila terlambat keluar dari rumah alamatnya "makan jem" la kat KL ni...hahahaha...bukan jem yang makan ngan roti..tapi jem kat jalan la...
Tu sebab mak aku suka kuar awal...
Hari ni aku gi sekolah abang hantar...Kira abang hantar la sebab abang drive..sebab lepas tu abang ngan mak aku terus gi HUKM.....


No comments:

Post a Comment