Friday 19 April 2019

MEE KOLOK SEDAP

Mee Kolok Sedap
Rindu Sarawak..
Seronoknya Sarawak
Makanan sedap
Banyak yang pelik-pelik dan xde kat semenanjung
Kek Lapis macam-macam
Pemandangan cantik
2x gi ..dua- dua x sempat nak naik feri Sg Sarawak tu untuk tengok sunset..
Hari tu Achik kata nanti kita gi lagi untuk menyusuri sungai Sarawak tu..
Tapi ni dah lama....senyap jew...heee
Tapi tak tahu bila nak dapat gi lagi Sarawak
So...sebav nak feel Sarawak...
Kita makan lah Mee Kolok dulu ..
Sambil baca doa makan..
Doa juga dapat gi Sarawak lagi..
Heeee.....


Mee Kolok
Makan fav mak aku ni
Tapi ni bukan makan kat Sarawak
Ni makan kat KL jew
Dari gerai Dayang Sarawak
Sedap baq hang


Balik semalam mak aku cakap penat nak masak
Mak aku cakap nak makan Mee kolok
Ajak mak aku makan kat situ
Mak aku cakap soh tapaw jerrk
Beli kat tempat biasa jew,,Dah pernah tulis..
MEE KOLOK SEDAP Di KUALA LUMPUR....kat sini..


Hmmm....sib baik dah guna slice beef semul;a
Hari tu ada sekali beli dorang guna minced beef
Mmm....memang kecewa la
Haaa...agaknya ada customer comment soh back tu normal guna slice beef kot
Baru la betul Mee Kolok kan...



Elok-elok lak sampai rumah
Hujan mencurah-curah turun
Sib baik semapt sampai rumah
Makanan pun dah ada


3 set Mee Kolok
1 aku
1 mak aku nyer
1 abang nyer
Abang off
Tapi abang kata abang dah kenyang baru makan nasi Kerabu
So,aku makan jer ngan amk aku


1 set ada sebungkus mee  bersama daging & sos dia
Ada sambal Kicap sedap
Ada sambal merah yang juga sedap


Buka....\Aummmm....bau dia memang buat x sabar la nak makan


NAmpak daging dia yang x tahan tu
Actually daging tu memang slice nipius-nipis giler pun
Tapi memang feel la makan nak compare ngan minced

Sepinggan Mee kolok
Semangkuk Sup Panas
Haaa......speechless

No comments:

Post a Comment